Опис
З якої відстані та під яким кутом на це дивитися, і чому саме цей шмат металобрухту чи нагромадження кольорових плям є витвором мистецтва? Як отримувати задоволення від мистецтва взагалі, і що воно таке – мистецтво першої чверті двадцятого століття? Чи доречно надихатися мистецтвом нещодавнього минулого у сьогоденні? Чужий або власний досвід? Суспільство, освіта, абстрактні та не дуже поняття, культурні коди – що це і навіщо?
Відповіді – в циклі лекцій Олени Годенко-Наконечної “Візуальне мистецтво від модерну до модернізму – крізь призму культурної репрезентації (І чверть ХХ ст.)”.
П’ята лекція курсу “Цюрих і міжнародний рух Дада. Марсель Дюшан. Перехід до реді-мейду “.
Авторка лекційного курсу (лекторка): Олена Годенко-Наконечна, кандидатка мистецтвознавства, професорка НТУ «Дніпровська політехніка».
*в титулі події використано світлину, де Марсель Дюшан поруч зі своєю роботою Фонтан, 1917 р.