16/06
Концерты
Сплин
Дніпро має безліч цікавинок для найвибагливіших туристів. Афіша Дніпра

Дніпро має безліч цікавинок для найвибагливіших туристів

  • Категория:
  • Новости

Комментарии: (0)

В ефірі ПРОпозиціонери Клубу Ольга Стасенко розповіла, як змінився Дніпро в туристичному плані за міського голови, співзасновник партії «Пропозиція» Бориса Філатова, а також розповіла, що нині обласний центр-мільйонник може запропонувати мандрівникам.

Торік міська влада Дніпра помітила цікаву тенденцію: до міста приїжджає величезна кількість туристів, щоб влітку відвідати паркові зони, які користуються неймовірно великим попитом серед відпочивальників, а зимою подивитися цікаві новорічні локації, аналогів яким в Україні немає, розповіла керівниця інформаційно-туристичного центру.

«Навіть в цей ковідний час ми бачимо досить багато туристів з різних країн світу. Звісно, ми ведемо статистику, виявляємо, які запити у них є, що саме їх цікавить. Також у нас спеціально розроблені туристичні маршрути, за якими кожен охочий може самостійно відвідати цікаві місця. Нині, коли ви мандруєте новорічними локаціями Дніпра, розроблені Інфоцентром, можете потрапити в музеї, які є вже досить новими інноваційними і сучасними. Приміром, нещодавно відкрився мультимедійний музей історії Дніпра, який є досить популярним, особливо серед іноземців. Також у нас є цікавий і оновлений планетарій, який теж користується попитом. Нещодавно ми побачили попит на Дніпровський гастрономічний туризм. Всі, звісно, вже звикли чути, що Львів пропонує гастрономічний туризм. Але і у Дніпрі є локації, які неймовірно цікаві для наших екскурсантів. Все це відбувається завдяки правильній політиці міської влади, а особливо мера Бориса Філатова, голови громадської ради Дніпра Генадія Корбана і депутатського корпусу фракції «Пропозиція», – розповіла Ольга Стасенко.

Вона також додала: всі закиди щодо коштів міського бюджету, витрачених на оформлення міста до новорічно-різдвяних свят, абсолютно безпідставні. Адже вони повертаються сторицею у вигляді туристичних надходжень, а також працюють на імідж Дніпра, який відіграє важливу роль, зокрема, і у зростанні інвестиційної привабливості міста-мільйонника.

Нагадаємо, перший міський туристично-інформаційний центр у Дніпрі розпочав роботу рівно у січні 2018 року за ініціативою міського голови Бориса Філатова. За прикладом багатьох країн світу тут готові надавати найширший спектр послуг – від організації ділових конференцій, екскурсій і дозвілля до розміщення гостей і порад щодо сфери послуг.

Під час свого звіту за результатами роботи у 2021 році мер і співзасновник партії «Пропозиція» заявив, що нині у Дніпрі розвивається внутрішній туризм:

«Нам є що показати і є чим здивувати. Ми хочемо просувати бренд Дніпра, але багато ініціатив мерії у розвитку міста, залученні до нього інвестицій, унеможливлюються через закрите небо. Лише отримавши сучасний ефективний аеропорт без монополії, у Дніпрі можна буде говорити про масштаб реальних перспектив туризму», – наголосив Борис Філатов.