Питання дефіциту палива торкнулося кожного, але найбільш складним воно є для транспортних підприємств. Сотні автобусів не вийдуть на маршрути, якщо в них не буде заправлених баків. Як вирішується це питання?
З першого дня війни дніпряни відчули дефіцит палива, зараз ситуація ускладнилась. Найстрашніше: через нестачу палива могли зупинитися міські автобуси, але у міськраді це питання вирішили. Автобуси продовжують рух.
Віктор Бевзюк, директор автопідприємства: “На данный момент с топливом, конечно, очень сложно, но горсовет выдаёт нам талоны на топливо, благодаря чему мы сейчас и выживаем”.
Ситуація з паливом погіршилася декілька тижнів тому. Місто одразу звернулося до АЗК та “Нафтогазу” – компаній, де велика частка активів належить Ігорю Коломойському. Просили виділити окремий час для заправки громадського транспорту. Але таку можливість не надали. Через це водії досі стоять у чергах.
Денис Губа, водій автобусу: “Проблемы есть с топливом, нам помогают местные власти, заправляют нас. Чего не хватает – мы стоим на заправках, как и все, дозаправляемся”.
Питання врегульоване, але підприємства досі стикаються зі складнощами. Місто намагається зробити все, щоб допомогти перевізникам. Головна мета – постійний рух.
Олександр Лещенко, заступник директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міськради: “Місто продовжує дотувати. Поки що не збираємося зупинятись. Завдяки допомозі, всі маршрути працюють. Були закриті тільки ті маршрути, які на 100% дублюються електротранспортом.Від того, що вони закриті, люди не відчувають проблем з транспортом”.