Дніпро уклав угоду з Європейським банком реконструкції та розвитку про отримання 25 мільйонів євро. Це є однією з найбільших інвестицій, спрямованих на підтримку критичної інфраструктури українських міст. Міжнародні фінансові партнери прийняли таке рішення, враховуючи успішний досвід співпраці з Дніпром.
Мер Борис Філатов наголосив, що коли на майже 500 день повномасштабної війни росії проти України така фінансова інституція вирішує укласти угоду на чималі кредитні кошти з прифронтовим Дніпром, це свідчить про безумовні підтримку та віру світу в Українську Перемогу: «Життя триває. Ми далі продовжуємо працювати – попри війну. Це дуже знакова подія. Тому що коли Європейський банк надає такі значні кредитні кошти територіальній громаді, це є оцінкою нашої діяльності».
Однією з найбільших спільних ініціатив з Європейським банком реконструкції та розвитку в останні роки є комплексна тепломодернізація шкіл, дитсадків і лікарень у Дніпрі. Ця ініціатива є першою свого роду серед країн Східної Європи.
Протягом п’яти років цього проєкту було залучено майже 200 комунальних закладів міста. Реконструкція з урахуванням енергоефективності дозволяє зберігати більше 30% енергоресурсів.
Більш того, співпраця з ЄБРР спрощує процес оновлення тролейбусного автопарку міста. Було закуплено 45 нових машин, а також необхідне обладнання та запчастини до них.
Поточна угода зробить місто Дніпро, яке є головним економічним центром на півдні сходу України та гуманітарним хабом, більш стійким у зустрічі викликам війни.
«Дякую, що сьогодні у нас є можливість зібратися і підписати таку важливу угоду для міста Дніпра. Для нас дуже важливо підтримати ваше місто саме у такий тяжкий час, який сьогодні є для України. Ми захоплюємося мужністю вашої країни та тією роботою, яку ви робите сьогодні у місті», – зазначили у ЄБРР.
Кредитні кошти будуть спрямовані на підтримку підприємств критичної інфраструктури та допомогу їх працівникам, які забезпечують жителям Дніпра комунальні послуги. Це також сприятиме швидшому відновленню після наслідків блекаутів, коли електроенергія була відсутня, а електротранспорт, включаючи тролейбуси, не міг функціонувати.