В поезде “Интерсити” №746 , большинство пассажиров были без масок, а представитель персонала игнорировал правильное ношение защитных средств.
Об этом написала на своей странице в Facebook Наталья Бойко.
(Стилистика автора сохранена)
“У мене шок. В вагоні не більше 20% людей в масках, вагон повністю заповнений. Займаю місце, роблю зауваження оточуючим, підходить працівник, що перевіряє квитки – містер «ніс стирчить над маскою», простягає до мене електронний термометр, вступаю в довгий діалог стосовно заходів, які він вживає.
Запитую, чому жодній людині не зроблено зауваження, чи нормально, що практично всі без масок… коментарі пасажирів передавати не варто (вірусунемає, вони вільнілюди, а щотинамзробиш, якетобіділо…), але мене вразив працівник УЗ: «Я зобов’язаний лише міряти температуру! Більше я нічого не зобов’язаний, не буду нікого просити, який толк».
Мій сусід вирішив не їхати в умовах ненависті і маску одягнув одразу. Це єдине досягнення поїздки.”, – пишет женщина
Подытоживая, она упрекнула “Укрзалізницю” в безответственности и подчеркнула, что авиакомпании смогли обеспечить соблюдение карантинных правил на бортах.