Національна програма першості торгових марок “Знак Довіри” пропонує рекламну та маркетингову підтримку малому та середньому бізнесу – натхненним підприємцям, «молодим» франшизам і підприємствам, які освоюють нові для себе регіони, або розвивають торгову марку, компанію чи маркетплейс в Instagram.
«Знак Довіри» – національна маркетингова програма першості торгових марок, яка допомогає засвідчити високий рівень продукції і довіру клієнтів, має вагоме значення при виборі товарів, а також їх покупці. А ще – це особлива відзнака, яка прокомунікує лідерство серед конкурентів у питання якості. Саме для таких задач була створена єдина в Україні програма першості торгових марок “Знак Довіри” для малого і середнього бізнесу.
«Знак Довіри – єдина в Україні відзнака, чиї зусилля націлені на інтереси малого і середнього бізнесу, який змагається за маркетинговий і фінансовий результат та відчутно інвестує у державний бюджет, сплачуючи податки. У такий спосіб посилює можливості країни у боротьбі з окупантами. Ми знаємо, що власникам такого бізнесу важливо не тільки виробляти новий продукт, а й тримати високу планку його якості, налагоджуючи довірливі відносини з клієнтами. Тож «Знак Довіри» допомагає їм здобути маркетинговий актив, який привертає увагу і дозволяє ефективно виділятись серед конкурентів» – наголошують організатори національної програми першості торгових марок «Знак Довіри».
Як отримати нагороду? Відправте заявку на сайті, вказавши промокод для читачів Афіші Дніпра: afisha2023. Промокод дозволить отримати спеціальні умови участі, а також представницький диплом та відзнаку
«Знак Довіри» у випадку отримання статусу лідера довіри. Після цього з вами зв’яжеться менеджер та презентує деталі участі у програмі. Наступним етапом стане опитування серед заздалегідь погодженої цільової аудиторії торгової марки, продукту чи компанії. Ми запитаємо у ваших лояльних та потенційних споживачів чи довіряють вони вашій торговельній марці.
За підсумками опитування підприємці отримують статус лідерів довіри і зможуть необмежено використовувати нагороду у власних каналах комунікації, а також додати відзнаку на паковання продукту. Крім того, власники автоматично стають учасниками рекламної кампанії «Знак Довіри» та потрапляють у каталог лідерів довіри на сайті відзнаки.
Для торгових марок і компаній, які отримають статус лідера довіри за версією програми першості, розробляється індивідуальний рекламний пакет з більше ніж мільйонним охопленням унікальних користувачів, який включає:
- зовнішню рекламу (борди, метро, наземний транспорт)
- статті у медіа,
- рекламу у соціальних мережах.
Серед власників відзнаки мережа Solmar – бренд базового жіночого одягу, B.ELIT – виробник жіночих сумок, joiks – бренд верхнього мембранного одягу для дітей, Romantik Spa Hotel 4-зірковий готель з системою All
inclusive у Яремче, Етнопарк “Гуцул Ленд” у Буковелі, ТроянДА – бренд ексклюзивних дизайнерських сумок ручної роботи, мережа родинних пекарень «Ваш Лаваш», Video Life – оренда та продаж світлодіодних екранів та інші торгові марки.
«Знак Довіри» – важливий у нашій справі і слугує споживачеві за надійний «маячок». Бо спрощує і пришвидшує вибір з-поміж інших багатьох можливих варіантів локацій для відпочинку і дозвілля. Участь у програмі першості дозволила етнопарку заявити про власну увагу до якості сервісу та відмінну репутацію серед гостей. А значить – ефективніше залучати нових відвідувачів» – пояснює Етнопарк «Гуцул Ленд» у Буковелі.
Щоб приєднатись до спільноти бізнесів, яким довіряють, залишайте заявку на сайті національної маркетингової програми першості торгових марок «Знак Довіри».