По закону Украины, представители сферы обслуживания должны владеть государственным языком и пользоваться им на своем рабочем месте.
Однако, в некоторых супермаркетах Днепра кассиры принципиально отказываются общаться на украинском и даже приветствовать на нем покупателей. Об одной из таких ситуаций сообщает пост в фейсбук-группе “САМАРСЬКІ ПРОСТОРИ – Ігрень, Одинківка, Ксенівка, Рибальске”.
“Мала розмову з “гарячою лінією” мережі АТБ щодо порушення мовного законодавства в сфері обслуговування. Вже не в перше стикаюсь з цією касиркою в магазині. Вона принципово відмовляється спілкуватись державною мовою. Вона навіть не вітається з покупцями українською, як роблять більшість касирів.
Чекаю, протягом 7 днів, на зворотній зв’язок. Запропонувала перевести її в прибиральниці, якщо вона не в змозі опанувати державну мову. З швабрами спілкуватись не потрібно.
Хто знає алгоритм притягнення до відповідальності “магазинів-порушників”? Хочу поповнити бюджет!” – пишет возмущенная клиентка.
В свою очередь автор поста отмечает, что подобные ситуации имеют место в разных районах города, как в центральной части, так и на жилмассивах.