По закону Украины, представители сферы обслуживания должны владеть государственным языком и пользоваться им на своем рабочем месте.
Однако, в некоторых супермаркетах Днепра кассиры принципиально отказываются общаться на украинском и даже приветствовать на нем покупателей. Об одной из таких ситуаций сообщает пост в фейсбук-группе «САМАРСЬКІ ПРОСТОРИ — Ігрень, Одинківка, Ксенівка, Рибальске».
«Мала розмову з «гарячою лінією» мережі АТБ щодо порушення мовного законодавства в сфері обслуговування. Вже не в перше стикаюсь з цією касиркою в магазині. Вона принципово відмовляється спілкуватись державною мовою. Вона навіть не вітається з покупцями українською, як роблять більшість касирів.
Чекаю, протягом 7 днів, на зворотній зв’язок. Запропонувала перевести її в прибиральниці, якщо вона не в змозі опанувати державну мову. З швабрами спілкуватись не потрібно.
Хто знає алгоритм притягнення до відповідальності «магазинів-порушників»? Хочу поповнити бюджет!» — пишет возмущенная клиентка.
В свою очередь автор поста отмечает, что подобные ситуации имеют место в разных районах города, как в центральной части, так и на жилмассивах.